Sista dagen på konditionsveckorna!

Idag var det slutklämmen på mina konditionsveckor och jag kan säga att det verkligen var som att klämma ur det sista ur en tandkrämstub! Fy så trött i kroppen jag var.

Tanken var att jag skulle köra spinning, men 15 minuter in i passet tröttnade jag på att man inte hörde vad instruktörerna sa samt att luften därinne var som i en skokartong, så jag gick muttrande ut till gymmet och kämpade vidare på crosstrainern och slutligen även mitt kära lutande löpband.

Det var som sagt tungt i kroppen idag, men jag pressade mig igenom med det sista jag hade i kroppen. Nu jäklar är jag taggad på ett nytt upplägg med nya mål! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0