Spinning + nyhet från Fitnessguru!

Idag blev det ett spontant spinningpass!
Kom hem från praktiken, hade inget träningssällskap, kikade in på friskis schema och bokade in mig på spinning som började en timme senare. Snabbt i med dinkelbröd samt PWO i magen och sedan jäkta iväg mot gymmet!


Körde ur mig totalt idag. Svetten bara rann om mig och det var så himla skönt att känna att man verkligen tog ut sig igen! Äntligen hittade jag viljan i mig att trycka ur detdär lilla extra som är sååååååå viktigt!!! Passade även på att ta en riktigt rask promenad hem sen, så att jag fick lägga till lite extra förbränning! Idag är jag med andra ord nöjd med vad jag åstadkommit!

Nöjd är jag även med vårat nya protein vi fick hem idag. One whey, choklad och hasselnöt. Smakar riktigt godisgott vill jag lova. Ungefär som nötcreme, för er som ätit det som yngre! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0