Världens bästa kombination!

Jag är så himla lycklig att jag numera har herr Jocke på gymmet, för fy så bra vi kompletterar varandra. Han pushar mig något enormt styrkemässigt, och jag pushar honom med konditionen. Vi gör varandras träning fulländad med andra ord :) Jag vill alltid ha en helgalen vän på löpbandet bredvid som tävlar mot mig och vägrar komma på andraplats, för då jag är lika envis själv så blir det en rejäl nivåhöjning mot om man hade tränat ensam!

Tips från coachen: Skaffa en galen träningskamrat ;)

Det blev i alla fall rejält med förbränningsträning idag. Vi körde lite spincykling, avbröt och körde magövningar bara för att förhöja stämningen lite (han svär ju så dant när det blir jobbigt, karln) och efter det blev det mellan 10-12 % lutning på bandet och snabba ben! Först snabb powerwalk och sedan löpning i samma backe. Höll igång i 40 minuter och svetten bara rann! Fy så jäkla härligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0