Vart är mitt go?!

Nä, nu får det snart vara nog med dessa halvfesiga opeppade pass. Vad är det egentligen jag sysslar med?

Det är som att jag trillat in i en ordentlig svacka där jag ger upp så fort det blir jobbigt - och det kommer man ju ingenvart på! Försöker pusha mig själv men hittar inte riktigt viljan i mig att ta ut det sista jag har i mig! Jag är alldeles loj och jag lägger upp mina pass dåligt. Nu måste jag hitta tillbaka till motivationen, och det gärna snabbt!

Kanske är det dags att hitta ett nytt mål att sträva mot? Att sikta på "beach 2012" känns lite sent påkommet nu och tyvärr räcker det inte heller för att hitta viljan för min del. Har ni några förslag på saker man kan träna till? Tävlingsmässigt eller vad som helst! Har sett att många tränar till fitness five, men vetetusan om det är något för mig. Det ligger såpass långt bort i tiden för min del troligtvis, att jag säkert kommer tappa motivationen på vägen.

Nåväl, idag var jag iallafall på gymmet tillsammans med Kim. Vi körde lite armstyrka, vilket tyvärr för min del bara gick på halvfart, och sedan körde jag intervaller - som även dem blev jäkligt halvdana - på löpbandet innan det bar av hemåt. 2 timmar spenderade vi på gymmet, men det var inte några effektiva sådana. Trevligt, det var det i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer köpa ett nytt träningskort till den 25:e , endast gym då , hoppas jag också kan hitta nån motivation nånstans :/ saknar dig !

2012-05-08 @ 21:48:06
Postat av: Linda

Jag längtar!!! Saknar dig med sötnos!!!!

2012-05-08 @ 22:14:01
URL: http://www.Lindabjorka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0