Vilket pass!

En krashar under passet, en hoppar ur bilen för att spy mitt på motorvägen och en spenderar säkerligen en bra stund med att må dåligt på hemmaplan, haha!

Vad har vi lyckats med idag egentligen undrar ni då? ;) Jo, då jag var den som krashade under passet kan jag ju säga att jag absolut inte tål celsius! Jag drack en burk innan träningen och började må riktigt dåligt en stund in i passet. Hann göra 3 x 15 situps på lutande bänk med 10 extrakilon samt 3x10 benlyft innan jag mådde konstigt. Fortsatte då med lite lugnare variant av magövning - vanliga crunches på mattan - men fick stanna mitt i och springa till toaletten för att jag höll på att kräkas. Började kallsvettas, skaka och fick riktigt ont i huvudet. Det blev till att hinka i sig vatten och sedan sätta sig och tokcykla i 35-40 minuter. Snabba ben hela vägen och medelmotstånd, allt för att få ur skiten ur kroppen.

Efter att jag klev av var jag dyngsvettig, men mådde mycket bättre. Fick ju mig en rejäl förbrännarstund på köpet i alla fall, men mina två Celsius som jag har i kylen - de får gärna någon komma och befria mig från om ni vill ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0