Armpass!

Igår var det dags för det första armpasset i nya upplägget, och jag känner redan hur mycket bättre min bicepsträning kommer att bli! 
 
Jag orkade så himla mycket mer än vad jag gjort de senaste månaderna, och kände även att jag hade tid att testa nya övningar för både biceps och triceps. Alva visade mig liggande bicepsurls i cable och även en ruggigt jobbig variant av pulldowns (för triceps) där man först kör ett set med brett grepp och sedan går rakt på ett set med väldigt smalt grepp. Jäklar vad det brände i musklerna, och vad hemskt det var att utföra haha! Dock infann sig en riktigt härlig trötthetskänsla efteråt, som skvallrade om att denna övning tog bra precis där den skulle! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0