Bra start på veckan!

Igår var jag tillbaka i träningskläderna igen efter en helgs vila!
 
Då det var måndagseftermiddag förväntade mig att få trängas ordentligt och inte riktigt lägga upp passet som jag ville pga redskapsbrist, men när jag väl kom dit så var det inte alls så farligt. Trots att jag var lite seg och omotiverad till en början så fick jag till ett riktigt bra pass för bröst/triceps. 
 
Testade lite andra övnignar än vanligt, och körde både superset och dropset då jag var ensam och ville passa på att få ett pass medlite extra tryck i! Kan meddela att jag efter min timme var skapligt slut! Avslutade passet gjorde jag med armhävningar med benen i TRX. Lite jobbigare - mycket roligare ;) Sista setet (körde 3 st) varvade jag varje armhävning med en knäindragning, vilket blev en fruktansvärt jobbig historia, men som gjorde att jag kunde lämna gymmet med en riktigt härligt trött känsla i kroppen!
 
Nu vankas det benpass! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Din blogg är så motiverande! Får man fråga hur många vanliga armhävningar du gör?:D

Svar: Vad glad jag blir att höra det! :D Tack så mycket! Jag har nog inte räknat hur många jag kan göra som mest, har faktiskt ganska nyligen upptäckt att det var alldeles för längesedan jag sist testade och då gått från att knappt orka göra på knäna till att tycka att det är superlätt att göra vanliga! :D Häftig känsla! :) När jag körde i TRX blev det 3 x 10 ;)
Lindas träning

2012-11-28 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0