Celsius!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha bjudit handlande människor på min absoluta favoritdryck - Celsius! Gud vad roligt det är att få komma ut och träffa människor samt tipsa dem om något riktigt bra som de kanske tidigare har missat! :D
 
För er som inte har testat Celsius villl jag verkligen trycka lite extra på att detta är något ni bör prova! Det är en blandning mellan energidryck & hälsodryck, innehållandes naturliga ämnen, som smakar gudomligt gott! Den innehåller lika mycket koffein som två koppar kaffe - så du blir riktigt pigg, samtidigt som du får i dig dagsbehovet av C- & B-vitamin! Som om inte det vore bra nog är den sockerfri OCH ökar förbränningen i kroppen när du tränar genom att höja temperaturen. Jag vet - det låter ju nästan för bra för att vara sant! ;)
 
Min syster som är farmaceut tittade igenom innehållet idag och konstaterade att denna dryck är fri frpn "skit", som då kan översättas till massa dumma kemikalier. Den innehåller även antioxidanter samt ett ämne som heter Glukuronolakton, som hjälper kroppen att bryta ner slaggprodukter! 
 
Som sagt, detta är verkligen min favoritdryck! :D
 
Apelsin och vilda bär är mina favoriter - vilka är/blir dina? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0