Första rygg-/bröstpasset!

Och det utfördes tillsammans med Alva, som jag tyvärr inte hunnit få till så många pass med på sistone! MEN desto roligare när det väl händer! Blir ju så himla peppad utav denna tjej! :D
 
Så, hur gick mitt första pass med rygg & bröst då? Jodå, det gicka faktiskt bra! Nya bältet var med och invigdes under vissa övningar där jag kände att jag ville stötta ländryggen lite, och det hjälpte faktiskt massor! Det får helt enkelt vara på under alla övningar där jag riskerar att svanka, tills jag inte har minsta lilla tillstymelse till ont längre! 
 
Körde för ovanlighetens skull latsdrag idag istället för att inleda passet med chins, Alva övertalade mig ;) . Kändes riktigt bra i latsen och jag kanske till och med fortsätter att börja med denna övning framöver! Det blev liksom lite mjukare start, vilket jag tror att mina axlar var lite gladare över. I övrigt var det inte så många förändringar övningsmässigt mot det vanliga. Kom på mig själv i efterhand med att bara ha haft med en bröstövning under passet, cable flyes, men det gör mig inte alltför mycket då jag ju ganska nyligen tränat dem ;)
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Vi körde på bra idag! :D Riktigt skoj att träna med dig. Imorrn kör vi på minst lika hårt! Pepp!

Svar: JA, vi var duktiga!! :D MHMMM!! Imorgon blir det käka stål!!! ;)
Lindas träning

2012-11-08 @ 21:51:22
URL: http://pummis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0