Rygg/biceps + axlar/mage

Idag får det bli två pass i ett inlägg!
 
Igår körde vi ett rygg/biceps-pass på kvällskvisten och jag hade väl inte riktigt såpass mycket energi kvar i kroppen efter dagens bravader som jag kanske hade önskat! Ryggövningarna flöt dock på riktigt bra. Körde chins, sittande rodd och enarmsrodd och tycker det fick räcka gott och väl med tanke på energinivån! Bicepsövningarna gick tungt i vanlig ordning. Usch vad jag tappat biceps på sistone. Det känns verkligen jättetråkigt att inte alls ligga på den nivån man är van vid. Jag tror att jag måste se över mitt upplägg lite, för jag orkar inget när jag är klar med ryggdelen på passet.
 
Det finns inte mycket kvar att spänna med där inte :(
 

Dagens pass körde jag med PT! Nettan följde med, och skulle egentligen också ha tränat själv men avstod då hon kände sig krasslig. Då had ehon ju i alla fall tid att kika lite på mig och påminna mig om att sluta översträcka knäna när jag står upp! Mycket nyttigt ;) 
 
Direkt efter gymmandet var det dags att kliva in på kontoret och skriva första teoriprovet (instruktörsutbildningen). Det var faktiskt lite klurigare än vad jag hade trott, men jag tror att det gick ganska bra. Kollade upp svaren jag var osäker på i efterhand och 90% av dem var rätt- så om jag lägger ihop det med de svaren jag är bombsäker på så bör jag ligga en bra bit över godkäntgränsen :D

Kommentarer
Postat av: Karin

STARK:)

Svar: Tack, vad söt du är :)
Lindas träning

2012-11-02 @ 03:05:01
URL: http://endorfinkickar.nu
Postat av: Annie

HAde ja haft så mycket att spänna hade jag varit lycklig ;)

Svar: Det tycker jag du har hörrö! :D Du är ju suuuupersnygg!!! :)
Lindas träning

2012-11-08 @ 19:43:08
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0