Today is legday!

Idag startade jag dagen på bästa möjliga vis - med ett härligt benpass!!! :D
 
Körde mestadels isolerade övningar, och känd emig riktigt stark! Egentligen skulle ju här ligga ett pass med stora övningar, men då jag haft lite ont i ländryggen sedan krocken så tar jag det säkra före det osäkra och inväntar mitt bälte som jag beställt som ska få stötta min rygg när jag kör med tyngre vikter. Ryggen mår ju i stort sett bra nu, då jag avlastat den så mycket jag kan, men jag tar inga risker! 
 
Jag värmde upp med ganska lätta (max 20 kg), djupa knäböj. Efter detta blev det lårcurl, benspark, rumpmaskin, tåhävningar med skivstång, step-up med 45 kilo vikt och till sist en ny övning - pistols i trx! Den ska jag nog jobba på att få in snitsen på, för den tog rätt bra när man fick till tekniken! :D
 
Mina fina nya slappisbrallor som jag fick av frugan åkte på idag! Supersköna att träna i! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0