Grymt pass för axlar och mage!

Gårdagens pass är jag jäkligt nöjd med!
 
Helst av allt skulle jag ha velat sätta mig ner och skriva om det när jag kom hem och fortfarande hade dendär härligt upprymda känslan i kroppen, men det hanns tyvärr inte med då vardagsbestyren fick gå före! Det får helt enkelt bli nu istället ;)
 
Som sagt, axlar/mage var det dags för, men jag måste erkänna att större delen utav passet bestod utav axlar hihi ;) Det är ju en utav mina favoritdelar att träna, så ibland blir man så uppe i vad man gör att man bara kör och kör utan att tänka på att man har annat man ska hinna med också! Med helgens inspiration i bakfickan var jag ganska bestämd när jag kom till gymmet - detta pass skulle jag öka i vikter, så var det bara! Som tur var, för mitt stackars egos skull, så lyckades jag öka i både militärpressen, axelpress och hakdrag. Det kändes riktigt bra kan jag lova och mina axlar var stenhårda och slutkörda när jag sedan förklarade mig själv färdig med dem och gick över på magträningen! Fy så nöjd jag var!
 
Magövningarna kanske inte höll samma nivå, men jag är nog bara nöjd att jag tog mig igenom dem med tanke på hur trött jag hunnit bli. Träningsvärk har jag ju i alla fall, så något vettigt måste jag ju ha fått uträttat där ;)
 
Var och hämtade ut paket efter gymmet också! :) Varsin burk godis-protein till mig och Linda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0