Hektisk vardag!

här har det varit stendött i några dagar - och så även på tärningsfronten.
 
Jag har faktiskt helt enkelt inte haft möjlighet att träna! :( Skittråkigt att behöva vila 4 dagar i sträck, men ibland får det helt enkelt bli så trots att man inte vill. Det är mycket som har kommit i vägen, mestadels praktiken som under de senaste veckorna gjort mig så fullbokad att jag knappt hunnit märka av att någon fritid. Det får mig faktiskt att sakna skolan och de lite mer humana tiderna vi har där. I helgen var det barnvaktande och halloweenkalas som gällde, och idag tränar jag inte utav den enkla anledningen att jag drack igår och är för rädd om min kropp för att påfresta den med ett träningspass dagen efter. För det vet ni va, att det är farligt, bland annat för hjärtat, att träna dagen efter att man druckit? Det är lika dumt som att träna med en förkylning i kroppen. Stort ajabaja på det från syster (ja, snart i alla fall) Linda ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0