Jag har en ny kärlek!

Igår var det Triceps/bröst/mage som gällde. En salig blandning musklegrupper på ett och samma pass, men då jag vill få in mer magträning i veckorna så valde jag att slänga på det här!
 
Nu var orken tillbaka och det var riktigt, riktigt roligt att träna när det flöt på såpass bra som det gjorde! Passet var utformat som sist (Det hittar ni HÄR) och jag la även till lite bänkdips som sista övning, då jag tycker att det tar riktigt bra i triceps och jag vill känna mig sådär superslut när jag går hem! 
 
Magövningarna jag körde var hängande benlyft 3x10, benindragningar i TRX, situps i superlutande bänk och sedan situps över bosuboll! Vi har precis fått in TRX-band på gymmet, och jag är efter gårdagens träning totalkär! Jäklar vilken träningsvärk i magen jag har utav benindragningarna! :D Även Mange, som brukar ha svårt att komma åt magmusklerna är öm i hela bålen! Riktigt hett tips för magträning alltså! :)
 
Bänkdips! Riktigt skönt att ha som sistaövning för triceps (sekundärt får du även med bröst och axlar på¨denna)
Mitt köra Fuck lagom-linne var på! Våga stå ut från mängden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0