Första danspasset på länge!

Imorse gjorde jag något jag inte gjort på säkert 2-3 månader: Jag dansade! :D
 
Fy så roligt det var! Man blir nästan lite nyförälskad i det hela varje gång man varit ifrån det ett tag. Jag älskar ju verkligen att dansa, och tycker att det är en alldeles toppenkul form utav konditionsträning då det känns som om jag kan hålla på hur länge som helst just får att jag drivs utav ren glädje! :D Jag är nog en såndär person som folk tycker ser jobbigt överseriös ut när jag går på pass och dansar, för jag ger mig verkligen in i det med både kropp och själ ;) 
 
Fuego (Friskis version av Zumba), blev det idag i alla fall och det räckte gott och väl som träning för dagen, för jag blev faktiskt riktigt trött och svettig! Trodde faktiskt när jag promenerade dit att jag skulle segna ihop halvvägs in i passet, då jag inte kör mycket till konditionsträning för tillfället, men det gick suveränt! Jag orkade ju till och med promenera raskt hem också ;)
 
Dansar-Linda ;)
Och snälla ignorera alla kläder på golvet, hehe, det är pinsamt nog rena strumpor (plus några tröjor) som ska sorteras och ner i lådan :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att de har Zumba på Friskis :) kanske måste testa det ! Älskar dina tränings byxor på bilden föresten , vart har du köpt dom ? :) kram

Svar: Ja, det är superkul - gör det! :D Jag med, de är verkligen supersköna! :D De är köpta på intersport :)
Lindas träning

2012-09-08 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0