Grymt bra - axlar/mage

Efter många om och men lyckades jag och Alva till slut ta oss ut till Ingelsta igår, där vi rev av ett riktigt bra pass med axlar och mage!
 
Följde Alva lite i hennes planering, och det gjorde jag mycket rätt i - för jäklar vad det känns i acxlarna idag att vi lyckades bra igår ;) Jag fick världens chock när jag klev ur sängen imorse! Magen körde jag på som vanligt, dock med lite mer sneda övningar än vad jag brukar och minus benlyften - som jag inte alls orkade med denna gång :O
 
Usch vad tråkigt det känns utan bilder, det måste jag bli bättre på! Vågar dock inte störa Alva i hennes pass för att be henne blogg-fota mig haha, så det får bli under de passen jag kör med frugan! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0