Helt galet!

Ojojoj, mitt nya PWO lever verkligen upp till sitt namn - det är ju helt galet! Vilken jäkla energi och pepp man får!
 
Körde ett axlar/mage-pass tillsammans med Mange och Nicke idag, och jag orkade verkligen köra på max i 1,5 timme! Har fortfarande massor utav energi kvar i kroppen också, så det är inte tal om att säcka ihop efter sitt gympass här inte! :D 
 
Grymt kul att vara tillbaka på gymmet efter två dagars "vila". Anledningen till att det hamnade inom citationstecken är för att jag varit i full fart med att lyfta tunga grejor under både fredagen och lördagen, då jag hjälpt mamma att flytta och vi bara var två personer som bar. Men jag var ju inte på gymmet, så det blev ju gymvila ;)
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Pepp vill vi ha:D

Svar: Ja, det är viktigt! :D
Lindas träning

2012-09-10 @ 07:33:04
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0