Lite rörelse i alla fall!

Idag har jag i alla fall kommit ut en liten sväng och fått röra på mig!
 
Jag följde med Alva på en liten promenad när hon skulle lämna sina hundar, och även fast det bara tog någon halvtimme så var det fruktansvärt skönt att få komma ut i friska luften och röra på sig! Jag får ju såna myror i brallorna när jag är inaktiv för länge ;) Dock gav det mig mersmak såklart, så nu har jag gått från att ta det hela med ett ganska stort lugn till att vara jätteivrig över att få komma igång och träna igen! Det kan eventuellt bli så att jag försöker mig på lite styrketräning LIGHT (OBS LINDA OBS!!! Du vill inte bli sjuk igen!) under morgondagen om jag inte känner mig hängig. Är det bara lite snuva som kvarstår av förkylningen tror jag inte det ska göra någon skada :)
 
Förövrigt har min träningsgarderob utökats igen! :D Mange ringde förut (han befinner sig i thailand just nu) och visade upp ett par supersöta små shorts som han köpt till mig! De ska jag inviga på gymmet när han kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0