Mördade biceps

Igår gjorde jag något som jag nog inte gjort förut - ägnade ett helt pass åt biceps.
 
Mina ryggpass tar än så länge ganska lång tid då jag inte fått in rutinen ännu, så jag hann inte få med några bicepsövningar under det passet denna veckan. Istället tänkte jag mig ett lite kortare pass utav den varianten igår, med avslutning på någon utav konditionsmaskinerna.
 
Väl där blev jag dock så inne i det jag gjorde, att jag helt glömde bort detdär med kondition ;) Istället körde jag på tillsammans med Mange, och det blev ett riktigt roligt pass vi fick till tillsammans. Mange brukar ha lite svårt att peppa sig utan grabbarna, men jäklar vad han kämpade på! Och så snygga muskler han börjar få, min karl! :D Han har en ganska nöjd sambo just nu kan jag lova ;)
 
Idag är jag totalt död i armarna. Jag känner av träningsvärken precis hela tiden, vilket faktiskt är ganska positivt för mig då jag sällan känner att ag lyckas trötta ut mina biceps i den mån jag önskar. Är ganska nöj just nu, med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0