Överbefolkat gym!

Idag var det tråkigt nog inte speciellt peppande för min del att träna!
 
För det första tränade jag själv, vilket inte känns optimalt när man är lite trött och seg efter en långdag i skolan och numera är van vid att ha lite sällskap med sig. För det andra så var det så otroligt mycket folk på gymmet så jag höll på att smälla av när jag kom dit! Det var kö till allt och därför var det svårt att få ut det man ville utav passet. 
 
Tanken var från början bröst/triceps, men fick istället bli triceps, mage och bänkpress. Det var det jag lyckades få till! MEN de övningarna jag genomförde gick jättebra, så jag har i alla fall det att vara nöj över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0