Varmt ryggpass!

Idag var Alva och jag hurtiga nog att cykla ut till Ingelstagymmet och hem igen! Jag har ju precis fått hjälp med att laga däcket på min cykel, så det var faktiskt lite extra skönt att kunna ta sig en lite längre sträcka utan att åka bil/buss! Kan jag få in lite vardagsmotion någonstans så ser jag mer än gärna till att göra det, då känner man sig lite sådär extra nöjd och glad när man går och lägger sig på kvällen ;)
 
Rygg var det dags för idag! Det var otroligt varmt på gymmet idag då det var alldeles smockfullt med folk! Sådär mycket människor har jag inte sett därute någon gång! Vart kom alla ifrån? Man blev alldeles yr i huvudet så fort man ansträngde sig, men jag tycker att vi damer kämpade på riktigt bra trots det! 
 
Jag fick lite feedback gällande min marklyftsteknik utav en kille som tydligen var tyngdlyftare och hörde att jag spånade lite på om jag verkligen skulle slå i knäna hela tiden ;) Fick lite tips och trix och med ens kändes det faktiskt bättre! Tur det, jag som kämpar så dant för att få till detdär! :P
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0