ben igen hihi!

Jag kunde inte hålla mig! Eftersom frugan ville ha benträning idag och jag var slutkörd med rungande träningsvärk i överkroppen efter gårdagens pass så fick det bli ett extrapass för spirorna denna veckan - bara för att jag kan! :D
 
Jag har åter hittat kärleken för benpassen, kanske för att jag så länge fått gå på halvfart och insett hur mycket jag saknar det när jag inte får köra fullt ut. Nu när jag kommer närmre och närmre min ursprungliga nivå blir jag så otroligt peppad och glad varje pass jag kör! Det är så härligt att återigen få känna dendär brännande känslan i låren!
 
Jag tog med mig Sofie även idag, som fick gå igenom utfall/hopp i TRX, raka marklyft på ett ben, lätta benspark, squathopp och till sist den underbara squat-trappan! Återigen 50 kg fri stång, men denna gång med 5-5-4-3-2-1 repetitioner (fortfarande med 4 sek statiskt i slutet på varje, 4-5 sek vila mellan). Fick lite känningar i knät under den statiska delen, men det kan ha och göra med att jag "skyddar det" när jag tränar och därmed hamnar lite i obalans. Försöker dock tänka på att röra mig precis likadant på båda sidor, men det är svårt när kroppen inte vill lyssna riktigt. Man blir ju lite rädd efter att ha haft ont...
 
Nåväl, jag är nöjd ändå!
 
Gammal benform-bild. Röven har musklat på sig sedan dess ser jag med facit i hand! Tror det är på tiden att jag tar nya bilder snart för att få jämföra! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Grym bild :)

Svar: Tackar! Den är dock ett år gammal, men jag tyckte att det varit lite dåligt på bildfronten så jag var tvungen att fylla på ;)
Lindas träning

2013-04-16 @ 20:28:58
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: mari

Sv. Det gör inget :). Härligt med påfyllning hehe...hoppas dagen varit bra?

2013-04-16 @ 20:52:44
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0