Friday = legday

Igår var jag så otroligt peppad och laddad när jag klev ur sängen! Hade väntat hela veckan på att få träna ben, och nu var äntligen dagen kommen! Vilken lycka!! 
 
I med lite pwo, sen bar det iväg i sällskap utav frugan och Nicke! De tränade dock annat, så mitt pass blev intensivt med korta viloperioder mellan seten. Riktigt svettigt och härligt - precis som det ska vara! Och bra gick det också! Det är nästan så att det känts som om man fått börja om helt från grunden med benträningen efter att ha haft ett bråkande knä, och man gör framsteg fort! Riktigt peppande faktiskt, om man väljer att se det på det viset istället för att grämas över hur mycket tyngre man tränad innan. 
 
Detta pass var jag uppe i 50 kg fri stång på squat-trappan, och det var jag ruggigt nöjd med! Kom på att jag inte ens kört knäböj med fri stång överhuvudtaget sedan jag fick ont (Det var under den övningen knäet började värka i förstaläget), och är därmed ruggigt glad över att det var så stabilt! Riktigt, riktigt stort kliv framåt! BRA! :D
 
Nya finfina byxorna!! Jag älskar dem verkligen!
Favoritdagen på veckan! :)
 
Idag fick det faktiskt bli vila, då jag fick besök utav syster med familj. Det kan gå åt dock då jag har cardio med på nästa pass i planeringen, och det lägger jag inte gärna dagen efter ett benpass. De ska få vila och bygga på sig när jag pumpat ur dem!

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Härligt. Ska lägga in ett hårt benpass i veckan, det var länge sedan nu, eftersom det blivit mkt löpning på slutet.

2013-04-14 @ 09:49:50
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0