3 pass kvar!

... Sen åker jag iväg till varmare bredgrader!
 
På lördag bär det nämligen av till Grekland för min del, för att få några sista solstrålar innan det är dags att acceptera att det börjar bli höst ute! Innan dess har jag dock planerat att trycka in tre pass, och det ska bli tre bra sådana! I grekland vet jag inte hur pass mycket träning det kommer bli. Resan handlar om avkoppling, så det får inte bli ett måste, utan jag kommer att ta det i den mån jag känner för. Det är väl inte direkt så att jag stressar med det annars heller, men när jag väl är iväg ska jag passa på att göra lite annat! Kommer nog komma hem med lite extra krut i bagaget då!
 
3 träningstillfällen har jag även fått till sedan jag skrev senast! I måndags blev det bröst/triceps/mage med grabbarna. Slängde om lite i passet och försökte träna helt annorlunda mot hur mina pass brukar se ut. Slängdde in en magövning mellan varje övning för bröst eller triceps, och supersetade sedan tricepsövningar! Jäklar så jobbigt det blev! Hade såndärn riktig staskänsla i baksidan av armarna långt efter att jag gått från gymmet, och träningsvärken i magen är inte nådig. Skönt!
 
Igår blev det ett benpass mitt på dagen tillsammans med frugan! Även här försökte jag slänga om så mycket som möjligt för att chocka kroppen, vilket även det blev ett lyckat val! Många stora övningar, ny uppvärmning och lite nya övningar gjorde att jag har sån fruktansvärd träningsvärk i rumpan idag att jag inte vill sätta mig ner alltför många gånger! 
 
Imorse blev det lite morgoncardio - närmare bestämt en runa på 40 minuter när jag vaknade. Det var länge sen jag var ute på morgonen, och jag ska väl inte säga att jag tycker det är speciellt roligt, men det fick minsann gå an idag - för jag var så otroligt rastlös! I med en Celsius och iväg bara! Nu på kvällen vankas det axelträning på gymmet - det ser jag fram emot lite mer ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0