Dålig uppdatering!

Fy så dålig jag varit på att skriva under sista veckan! Får väl försvara mig med att jag faktiskt inte varit hemma långa stunder, och därav inte känt att tiden räckt till riktigt! 
 
Det har blivit en hel del solhäng och mys, men jag har ändå lyckats trycka in träning - trots frånvaron av uppdatering här. Har gått igenom nästintill hela kroppen (ja alltså, uppdelat under veckan) och har nu bara kvällen ryggpass kvar innan veckan känns komplett träningsmässigt! Energin har haft både toppar och dalar under veckans gång, och nu tog jag två vilodagar på raken då det kändes som att jag verkligen behövde vila och göra annat eftersom torsdagens bröst/tricepspass gick åt skogen då jag inte orkade något alls. Nu jäklar hoppas jag på att det är med dunder och brak jag återvänder till mitt kära gym idag!
 
Härligt med sommar! Och härligt att känna sig skapligt trygg i sin kropp! Det har jag träningen att tacka för!
 

Kommentarer
Postat av: Johan W

var hittar man den här härliga stranden?

Svar: Det är Varamon i Motala :D
Lindas träning

2013-08-04 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0