Lördagskväll = monkey business på gymmet!

Igårkväll blev det ett ryggpass på gymmet tillsammans med Jocke och hans Fia!
 
Denna tjejen är jag grymt impad av, då hon inte tränat länge och redan är ruggigt stark! Hon har till och med värre magrutor än vad jag har, vilket gjorde mig lite motiverad till att arbeta bort fluffet jag har på kroppen vartefter. Under vintern är det dock äta som en gris som gäller och bygga på lite till på utvalda delar, men sen ska det svarvas ordentligt!
 
...Så - åter till passet- idag är det inte kort på mig jag är sugen på att dela med mig utav, även om de slinker med, utan nu vill jag låta er inspireras av henne! 
 
Små apor i en bur ;)
 
 
 
 Det är inte många gym-gröngölingar som klarar av att göra chins/pullups, men det gör hon misann - och flera stycken dessutom! Jag är riktigt impad - som sagt!
 
 
Passet vi körde blev improviserat och kul, med både högrepsträning och riktigt tunga set! Många roddvarianter och mycket kroppsviktsövningar (chins/pullups). Slängde in en bicepsövning på slutet med, bara för att trycka till dem lite extra med! Kör ju sällan biceps nuförtiden. Jag får med dem i så mycket annat och det är väl en av de delar jag har lättast för att bygga på. Hinner dock bli riktigt, riktigt trött i dem under ryggpasset, se jag behöver inte mycket för att tömma ur det sista sen! 
 
Tack och hej från oss snygga damer! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0