Rygg!!!!!

Idag blev det träning igen, riktigt skönt!
 
Vaknade efter många timmars sömn imorse och var både feber- och huvudvärksfri samt kände mig kry sånär som på en dum yrsel som suttit i sedan flygresan. Förstår inte vad det är som gått på tok där riktigt, har gått och varit snurrig sedan jag klev av planet. Hoppas på att det ger med sig snart, för annars får jag nog göra ett besök på vårdcentralen för att se vad det är som blivit tokigt.
 
I alla fall så fick jag och Coffe (Mange var med till en början, men han har sträckt sig så han fick gå av) till ett riktigt bra ryggpass, som inleddes med hela 5 set jobbiga chins! Rakt på vidrigheterna bara, haha! Lika bra att ha de tyngsta övningarna avklarade i början av passet när man har som mest energi, och sedan köra finliret efteråt! Det går i alla fall framåt med denna övning, och det är jag supernöjd med! Efter chinsen blev det joystickrodd, dock högreps då jag inte vågade lassa på för mycket på grund av att jag har stans träningsvärk i både ländrygg och ben sedan måndagens benkött. Lite omvända flyes, sittande enarmsrodd och highpulls fick även plats på schemat innan vi avslutade med 2 bicepsövningar - isolerade med stång (closegrip) och till sist hantelcurls. Kör så sällan biceps nuförtiden, men jag blir starkare ändå. Dragövningar gör sitt kan man med andra ord konstatera! ;)
 
Överlycklig tjej som fick knäppa en Celsius och åka till gymmet idag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0