Fullspäckad vecka, uppnått viktmål och ny markfilm!

Då har ännu en träningsvecka rullat förbi, och jag kom precis på mig själv med att inte ha haft en enda vilodag hittills! Dock gör det mig inte så mycket alls, snarare tvärtom! Det har helt enkelt varit en rolig vecka! Nu lär det väl säkert bli lite mer upphackat under jul- och nyår, så då har man ju garderat sig lite för det i förväg och kanske slipper den värsta abstinensen ;) 
 
Lilla köttbullen är för övrigt uppe i 60 kg nu! Dags att lägga i bromsen och börja vässa till sig snart med andra ord ;)
 
Bästa inslaget i veckan har varit torsdagens instruktion, där jag blev överöst med beröm från min kund, och fredagkvällens benpass tillsammans med Jacob. Trots att inte alla övningar funkar så som jag vill på grund av både stelhet och rädsla gällande mitt knä så är det ändå roligt som tusan att träna ben! Nu när jag tvingas tänka efter en gång extra så tycker jag att mina ben utvecklas mer än vad de tidigare gjort, och det är ju inte helt fy skam det heller.
 
Lovade ju er en uppföljare på hur det går med sumomarken. Frugan filmade några sista repetitioner jag gjorde på 70 kg. Så det är en mycket trött Lidna ni får ta del av här ;)
 
 
Nåväl, det är bara att fortsätta nöta så ska det nog rulla på av bara farten till slut. Är lite stolt över att jag varken använde remmar eller smartgrips (även om jag brukar få till några fler repetitioner på det viset) - därav fumlande med greppet innan sista repetitionen! Att ha lagt dem åt sidan oftare har faktiskt redan gjort susen för greppstyrkan!

Kommentarer
Postat av: Johan

Grymt!! Haha "aaaahh fy faaan.. Nu räckere"

Kung!!

Svar: Tack!!! :DHAHAHA jaaa jag var lite trött liksom ;D
You earn your body

2013-12-22 @ 13:10:15
Postat av: Anonym

Stark!!!

2013-12-29 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0