Nu jäklar!

Då var det väl dags att försöka klämma in ett inlägg igen, innan jag ska kila iväg och jobba på gymmet! 
 
Var ju tvungen att vila under helgen då jag i fredags hade min andra sittning på min tatuering och därför ville ge den en bra chans att komma igång och läka innan jag begav mig till gymmet. I måndags var jag dock tillbaka igen, och tyckte redan då att jag kände mig mycket piggare i kroppen än vad jag gjort innan helgen! Tror dendär vilan kom alldeles rätt, för passen jag fått till hittills denna veckan har gått jättebra! Har känt mig stark och haft mycket ork i kroppen, och det behövdes efter att ha haft en sån riktig skitperiod förra veckan! Nu är jag tillbaka på banan helt enkelt!!! 
 
Idag har jag faktiskt varit hos läkaren också, och vi har tillsammans besätmt att jag ska sluta äta mian hormontabletter jag ätit under senaste året. Det kanske inte många vet, men jag har ätit starka antiandrogena tabletter sedan september förra året, och ni som är lite mer införstådda i hur kroppen fungerar vet ju alltså då att detta troligtvis har hämmat min tärningsutveckling en del. Lite träligt, men fördelarna har varit starkt övervägande. Vill aldrig mer råka ut för något liknande igen! Nu hoppas vi bara att kroppen är snäll och håller sig frisk och kry i fortsättningen! 
 
Blir ju såklart ganska stolt ändå när jag ser tillbaka och ser hur mycket jag trots min medicinering lyckats utvecklas under det senaste året, så som med allt annat går även den delen att vända till något positivt! Jag har fått kämpa på lite extra hårt, men det är ju halva roliga!!! :D Det blir även spännande att se effekten på träningen av att sluta med tabletterna!
 
 
en annan lite rolig fakta jag fick med mig hem från läkaren idag var att dedär tabletterna till en början framtogs för att ge till sexgalna gubbar så att deras sexlust skulle dämpas. Lite roligt sådär, med tanke på att jag är så liten, fin och ockyldig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0