Nu så!!!

Idag var det måndagsben i sedvanlig ordning, och jag fick gå ifrån gymmet riktigt glad!
 
Jag har inte vågat knäböja på säkert en månad, då jag ledsamt nog fick inse att det inte riktigt fungerade för tillfället.Idag tyckte jag det var hög tid att testa igen, och nog fan gick det som smort!!! Kom bara upp i 50 kg (med fri skivstång, inga squats i smithen sålänge jag kan komma undan det), men det var en riktig boost för självförtroendet!!!! Det kändes precis som det bör göra - jobbigt, men helt 100% smärt- och låsningsfritt! UNDERBART!!! Bara för den sakens skull spenderade jag nog en halvtimma till denna övning, varpå det slutade med att passet enbart innehöll den övningen, två sorters marklyft och rumplyft med boll. Men åh så skönt det var att få BÖJA!!! :D
 
Ett perfekt sista benpass för detta år med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0