3 - in - 1

Nu har jag tre pass att fylla på med här, då jag haft alldeles för lite tid över i tentastressen för att sätta mig vid datorn och blogga. Efter fredag (tentadag) så blir det nog bättre med det dock! 
 
Har hunnit med ett axlar/mage-pass tillsammans med Jejje, som faktiskt fick mitt humör att skjuta i höjden! Det kändes bra, jag hade mycket ork, och träningsvärken dagen efter var brutal! Jejje har en hel uppsjö med härliga magövningar (bland annat körde vi fällknivar med viktskiva i händerna och knäindragningar i TRX ) som känns rejält i magen. Man blir verkligen helt slut! 
 
Igår var det bröst/triceps med grabbarna som gällde. Inte alls optimalt med tanke på att jag tränat axlarna dagen innan, men benen värkte som tusan sedan fredagen och ryggen kändes ännu dummare att ge sig på, så det fick helt enkelt bli så. Det blev mest fokus på bröst dock, i och med att de flesta tricepsövningarna gick för tungt. Helt okej pass ändå till slut!
 
Idag var det ryggdags, och jag var till en början frustrerad i och med att chinsen gick så himla tungt! Kom inte ens upp i närheten av samma antal repetitioner som vanligt! Tror jag max drog 6 st i ett set, och det kändes trots allt som att jag hade mer kraft kvar efter att jag släppte stången, men jag kom verkligen inte upp! Tror det mesta satt i huvudet faktiskt. JAg var så rädd för att vara klen och misslyckas efter att jag varit sjuk, så jag tror att det avgjorde det hela innan jag ens försökt. Resterande övningar gick dock bättre, och jag körde idag enarmsrodden i cable (där jag annars kör sittande rodd) med ett handtag. Den tog riktigt skönt vill jag lova! 
 
Nyduschat och superrufsigt hår - tur att man inte behöver vara snyg på gymmet ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Härligt där. Skönt att du mår bättre !!

Svar: JA, nu ska det minsann få hålla sig så med! :D
Lindas träning

2013-02-26 @ 16:14:20
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0