Nu har jag lite att ta igen!

Här har jag inte hunnit sätta mig på ett bra tag, varpå det med andra ord finns lite att fylla på med efter tre dagar! 
Jag får försöka att rada upp det dagvis här så jag får lite struktur på det hela!
 
Torsdag, det innebar mitt andra arbetspass med instruktioner och även denna gång är jag supernöjd med hur det gick! Var återigen ganska nervös innan, men som tur är så släpper det hyfsat fort när man har kommit igång! Hann även med att vara tillgänglig för tips och råd inne på gymmet, och intresset var mycket större än vad jag i förväg hade kunnat ana. Jag hade att göra nästan hela den timmen jag var där! 
 
Efter mitt pass var det dags för egen träning. Valde mitt priopass där och likt förra torsdagen så gick det riktigt tungt. Jag hoppas att jag kommer att hitta någon rutin framöver som gör att jag orkar med min egen träning under torsdagskvällarna, för jag vill så gärna att det ska gå ihop när jag redan är där! Jag antar att mycket har med nervositeten att göra, och att jag inte riktigt hinner få i mig mat rätt timat inför träningen. Det ska nog gå att lösa. Just matdelen är ju så himla viktig när man tränar, och det kan ta ganska mycket energi att planera maten för dagen så att man får till det på rätt tider. Men planerar man inte, ja då blir det som det blev i torsdags - man har ingen ork för att ta i såpass som man vill och borde, och det känns ju inte ett dugg roligt!
 
Fredagen bjöd på morgonträning och det var då bröst/triceps som fick arbeta! Där fick jag till ett riktigt bra pass, med fokuserade övningar och bra tryck i musklerna. Jag har blivit en riktig dips-älskare på sistone, då jag utvecklats mycket i den övningen, så även detta pass innehöll en hel del utav detta slaget. Körde både viktade och vanliga, och fick denna gång testa Nickes viktbälte när jag körde. Det underlättade något enormt! Orkade dock inte ta mig igenom lika många set som innan jag blir sjuk, men var otroligt nöjd ändå! 
 
 
Igår var det dags för lite annan träning - nämligen skidåkning! Vi var ett gäng som tidigt på morgonen begav oss iväg till Kisa och tolvmannabacken, där vi spenderade dagen med att ta oss an backarna! Riktigt roligt, och oj så trött man var när man åkte hem! Mina knän var lite sura under vissa stunder, men jag känner ingenting utav det idag så det var nog bara lite trötthet jag kände av då. Trodde verkligen att jag skulle ha ordentlig träningsvärk i benen idag, men den verkar ha uteblivit då jag än så länge inte märkt av något. Händerna däremot har jag jätteont i, haha! det måste nog toppa listan på mina konstigaste ställen jag fått träningsvärk på ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt där tjejen =) Hoppas du får ordning på träningen där på torsdagarna...
Härligt med slalom =)

Svar: Tack! :) Ja, det vore verkligen skönt om det kunde ordna upp sig. Men man kan nog få in rutiner för det mesta, så det ska inte vara omöjligt! :D
Lindas träning

2013-02-03 @ 16:37:08
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. Nej det är sant. :) Jag tror på dig !!!

2013-02-04 @ 21:59:32
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0