Lite variation

Idag fick kroppen vila ifrån styrketräning, vilket jag tror var välbehövligt då jag har en ruggig träningsvärk i hela överkroppen! Istället blev det ett lite mer fartfyllt inslag - Dans fusion!
 
Hade faktiskt ingen aning om vad det var när jag bokade, utan tyckte bara att det lät spännande och kände för att prova på! Det kan ju vara kul att se vad det är vi har för utbud så jag kan tipsa mina kunder som jag instruerar om vad som skulle kunna passa för dem att varva gymträningen med!
 
Dethär passet var i alla fall riktigt, riktigt roligt! Full fart, störtkön ledare och härlig stämning bland motionärerna! Jag kände mig lite vilsen i början då jag inte dansat på ett tag och det gick undan redan från första stund, men det flöt på efter ett tag! Tur för mig, så jag slapp stå där som ett fån!
 
Skönt med lite variation, men imorgon besöker jag nog gymmet igen ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad kul med något nytt :) Vilket gym tränar du på?

Svar: Ja det var skoj! :D Jag tränar på Friskis. Vi har två anläggningar i stan så jag brukar vara på båda!
Lindas träning

2013-01-10 @ 21:03:55
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. :) Ah okej. Kul !!! Skoj med variation av ställe.

2013-01-14 @ 09:43:05
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0