Man får börja smått!

Nu börjar denna jädrans influensa ge med sig, och vad som återstår nu är en lite snuvig näsa och några hostattacker då och då! Snart är jag tillbaka på banan igen gottfolk! :D
 
Sålänge har jag motionerat på den nivån jag känt passat lagom - promenader. Till och från skolan har det traskats, vilket kanske inte låter så mäktigt. Dock tar det mig 20-25 minuter dit, då jag gärna går vägen förbi strömmen på vägen till skolan, för att det gör mig på så himla glatt humör! Det är så fint där nere längs vattnet! Blir alldeles mysglad i hela kroppen, och då får dagen en alldeles underbar start! 
 
Imorgon ska vi försöka oss på att mjukstarta på gymmet, om inte något oväntat inträffar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0