Riktigt grymt pass!

Idag är jag så fruktansvärt, fruktansvärt nöjd med mig själv och mitt träningspass! :D
 
Tränade tills törsta del själv, då frugan och hans kusin körde andra muskelgrupper, och trodde att detta skulle göra mig lite opepp då jag inte hade någon musik med mig - men ICKE! Jäklar vilket pass jag fick till. Det är fortfarande helt bortdomnat i mina triceps, och jag kom hem för två timmar sedan ;) 
 

Ja, bröst triceps var det alltså idag, och jäklar vad jag har kört dips! Vet inte hur många sets jag fick till, och där med många reps (8-10/set med kort mellanvila), men jäklar vad bra det känns. Hade redan i förväg bestämt målet med dagens pass: Att testa på att göra dips med viktskiva mellan knäna. Lite tuffare, men jäklar vilket rus i kroppen man fick av att faktiskt klara av det! Det var inte snyggt, och det var rentutsagt fördjävla jobbigt, men jag var så himla stolt och nöjd jag blev efter de två korsta seten! Efter det gick det hur lätt som helst att köra dips utan vikter, och just därför blev det mycket utav den sorten idag!

Jag minns för ungefär ett år sedan. Då kämpade jag för att klara chins med hjälpvikter (det blir alltså lättare med en maskin som "tar bort" lite av din vikt" och nu orkar jag till och med lägga på lite extra! Heja mig! :D

 

Trots att jag fick kämpa som ett djur var det långsamma och kontrollerade dips som gällde! Här vill vi inte skada oss!

Kommentarer
Postat av: Mari

:) Bra jobbat. Heja heja...

Svar: Tack!! :D
Lindas träning

2013-01-08 @ 20:05:24
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0