Bra avslut!!!

Det var tur att jag fick klämma i med något riktigt bra träningsmässigt innan jag tar mig an en ny vecka!
 
Först blev det lite lekträning utomhus tillsammans med frugan. Vi skulle spela basket, och medans vi inväntade syster + pojkvän så tyckte Mange att vi kunde köra lite chins. Riktigt kul!
 
 
På kvällen blev det dock tillbaka till gymmet, även idag tillsammans med Sara! Vi mötte Jenny i omklädningsrummet, och jag övertalade kraken att haka på vårat axlar/mage-pass. Hon visste nog inte vad hon gav sig in på, stackarn ;) Ett riktigt bra och effektivt pass fick vi till, trots att vi var tre stycken, och det flöt på snabbt utan alltför lång vila mellan seten. Jag passade på att både superseta och dropseta under passets gång, så jag han bli riktigt, riktigt mör i axlarna! Bland annat innehöll axeldelen på passet arnoldpressar (jag supersetade dessa med breda militärpressar), sidolyft, baksida i maskin och framsida axlar med viktskiva. 
 
 
 
Magträningen blev inte lika ingående, men övningarna vi körde var jobbiga nog! Liggande benlyft på bänk, och situps med vikt över bosuboll. Jag tyckte att det var dags att göra ett nytt försök på dragonflies, och ta mig tusan: NU GICK DET! Vidrigt tungt, men fem strikta jäklar klarade jag av! Fick köra riktigt sugande sakta för att orka hålla kroppen rak, men nog jäklar grisade jag mig igenom dem. Så sjukt stolt!!! Mitt mål är ju 10 st, och det ska bannemig inte vara alltför avlägset!
 
Här är nummer 6! Den räknade jag dock inte med som en strikt en då jag inte riktigt orkade hålla upp hållningen och tappade innan jag nådde bottenläge! Men åh så nöjd jag är över de 5 jag fick till!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0