Förmiddagsben!

Godkväll!
 
Idag var det tanken att det skulle bli ett morgonpass, men då jag verkligen behövde sova ut så blev klockan för mycket för att kalla det morgon varpå det istället får kallas ett förmiddagspass ;) Ben var det i alla fall dags för, och vid min sida hade jag Mange. Idag hade vi stort utbyte av varandra! Han fick hjälp att komma igång med fria knäböj, och jag fick rejäl påputtning så att jag gav lite extra! Kom idag upp i 2 långa set a' la 50 kg på knäböjarna (idag med fri stång) - helt smärtfritt! Det varken knakade, brakade eller låste sig någonstans, och kilarna utgjordes endast av två små 2,5-kilosvikter! Jäklar så kul! Tror vi gick igenom 7-8 set knäböj (waves-set) och la efter det till enbensmark, benspark, hip abduction, rumplyft med boll och hipthrust (Mange körde lite annat där jag körde rumpövningar)! Riktigt svettigt och vidrigt tungt = SKITNÖJD Linda! Lite benmassage på det blir det snart också!  
 
I brist på annat slänger vi in en fantastiskt fin bild på mig från förra lördagen ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0