Ny vecka!

Halloj!
 
Vi kickade igång denna veckan med ett axlar/mage-pass, som innehöll lite nyheter på sina håll! Bland annat så utmanade Mange och jag varandra i plankintervaller, vilket blev jäkligt jobbigt. Jag har inget tålamod till att köra plankan annars, men då Mange tyckte det var dags att vi la till det så fick jag helt enkelt bita i och kämpa! Sånt går alltid lite lättare när man är två om det! 
 
Axelmässigt gick det tungt idag. Hade inte samma tryck som vanligt, men det är nog måndagströttheten som spökar! Vilar för säkerhets skull imorgon och samlar ny energi - så tar vi i för kung och fosterland på onsdagens pass! 
 
Tummen upp för Celsius! En innan varje pass är det som gäller för min del! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vackra kvinna!! alltid lika kul och inspirerande att läsa din blogg!

Svar: Åh tack snälla! Vad kul att höra! :D Blir jättepeppad av såna kommentarer! :)
Lindas träning

2013-07-29 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0