Formläget

Som ni kanske har märkt så kommer det inte upp alltför många posar-kolla-formen-bilder längre. Detta då jag fått ett helt annat fokus med min träning på sistone, och faktiskt inte haft samma prio på att se vad som händer och sker utseendemässigt. Självklart är ju det en av de roliga bitarna med, men just nu är det styrka, välmående och prestation som ligger högst på min lista - tillsamman med att bli helt bra i mitt knä!
 
Kan ju dock slänga n en liten spännisbild, för de som tycker det är intressant ;)
 
 
Är fortfarande sjukt dålig på att spänna ryggmusklerna dock! Bättre att fota dem när jag tränar framöver ;)
 

Kommentarer
Postat av: Johan W

Du har en riktigt bra rygg, Linda!
När det kommer till poseringen av ryggen så är det jäkligt svårt att få till. Latsen är relativt enkla men när det gäller de mindre, så som nedre delen av trapsen, så är det en pina att få till, jag håller på för fullt med att lära mig just detta.

Fortfarande, både din och manges dagliga utveckling imponerar på mig!

Svar: Tack snälla Johan, vad gullig du är! Jag är skitstolt över att ha fått igång karln! Han har blivit både duktig och kunnig på väldigt kort tid, så det är jätteroligt att ha honom med sig!
Aa det är ju skitknökigt. Men man lär sig väl haha!
Lindas träning

2013-06-21 @ 01:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0