Nytt träningssällskap

Igår var väl 90% av mina bekanta bakfulla, och så även mina gymmarvänner! Magnus jobbar ju helg, varpå han inte hinner göra annat än just det och sova under dagarna. Det såg ut som att jag skulle få träna solo, men efter en efterlysning på facebook så fick jag napp i sista stund! Magnus gamla jobbarkompid har länge velat ha lite råd från mig, och jag har lovat honom ett pass ihop i evigheter - nu blev det äntligen av!
 
Rygg stod på schemat - och det visade sig att herrn inte behövde min hjälp överhuvudtaget. Han var ju både jättestark och duktig, varpå det nog slutade med att det var jag som gick hem med vinstlotten i hadn då jag blivit på pushad ordentligt! Kul! Inser efter detta att jag nog har börjat halvfesa lite med vikter under mina ryggpass när ingen står och jagar på mig - det ska det bli ändring på illa kvickt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0