Äntligen axlar!

Igår var det egentligen dags för benträning men frugan föreslog att vi kastade om lite då han jobbat länge och redan var trött, varpå det blev axlar/mage istället! 
 
Axlar har jag lyckats missa mycket nuförtiden, då det inte har slagit fel en ända gång - jag har blivit sjuk varje gång det passet har stått på tur haha! Igår blev det dock av, och det gick riktigt bra. Klenare har man blivit under de senare veckorna. 20 kg militärpress var mitt första set innan min sjukperiod (jag kör ju pyramidset, för er som inte varit med såpass länge och läst att ni sett mig nämna det), men igår var det den vikten som fick utgöra min avslutande åtta. Det känsn surt, men samtidigt var jag riktigt trött i axlarna när jag var klar & det räcker för mig att veta att jag tränat igenom dem ordentligt!
 
Magdelen på paset blev kort, men med intensiva övningar. Fällknivar med viktskiva i handen, knäindragningar i TRX (raka och sneda) samt situps över bosuboll. Blev snabbt trött i magen, då jag la mördarövningen först. Mycket fint planerat ;) Menmen, det var riktigt härligt att få ta ut sig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0