Nyårslöften?

Jag är faktiskt lite nyfiken nu - hur går det för alla er därute som satt som nyårslöften att ni ska börja träna/leva mer hälsosamt? Håller ni igång fortfarande? Känner ni er något piggare/mår lite bättre? Ser ni några resultat av ert slit?
 
Själv dalar min motivation en hel del tack vare att jag rasat i vikt på grund av min oturliga start på året med det ena viruset efter det andra. Men, jag tycker vi kan ta detta tillfälle i akt att hjälpa varandra på traven? Vad säger ni? Kanske finns det fler därute som behöver en liten nytändning för att få träningslågan att brinna vidare? 
 
Har vi några tips och råd att dela med oss av? Vad motiverar just DIG till att ta dig iväg till gymmet? Hur peppar du dig själv? 
 
Jag själv brukar se till att hoppa i träningskläderna så fort jag kan - då är man redan halvvägs där. Jag brukar även sätta på lite bra musik och peppa/fuldansa lite innan jag tar mig iväg, det släpper ju faktiskt ut endorfiner i kroppen - och med glädje kommer lusten! 
 
Dela gärna med er av era peppande tips! 

Kommentarer
Postat av: Mari

Då jag redan tränade regelbundet året innan också så var nog inte tanken att bli mer hälsosam osv mitt mål i år...utan jag hade lite andra mål att sträva efter, jag har satt ett av dom och det är milen under 50 min =)

Hm..pepp... Testa något nytt !! Gör någon du inte innan skulle testa =)

2013-03-05 @ 19:29:17
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: EMMA

Att titta mig i spegeln gör mig peppad för vill INTE se ut så :)

Svar: Det låter lite ledsamt att du inte trivs med dig själv :( Men tur ändå att det peppar dig och inte tvärtom! Kämpa på!! :D
Lindas träning

2013-03-21 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0