Spin of hope - gym edition!

Imorgon, Lördag den 23:e, tycker jag att ni alla - van gymmare som total gröngöling, medlem eller icke medlem - bör komma till Friskis & Svettis Ingelsta och träna till förmån för barn med cancer! 
 
Ni betalar valfri summa för att komma och träna i gymmet, och pengarna går direkt till barncancerfonden. Det kommer nog garanterat vara det mest betydelsefulla ni valt att lägga pengar på denna månad. Inga barn förtjänar att dö i cancer, och om vi alla bidrar i den mån vi kan så kan fler barn få möjligheten att besegra sin sjukdom!
 
Jag finns där mellan 12-14 och peppar er, ger er tips och råd eller introducerar er i gymmet! Passa på att göra ett ryck för din hälsa, samtidigt som du gör något riktigt fint för barnen! 
 
 
Varmt välkomna :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh, att det jag inte visste det tidigare =/ då hade jag kommit..

Svar: Ja, jag var jättesen med att skriva :( trodde jag hade skrivit det tidigare, men det var visst bara på facebook.
Lindas träning

2013-03-23 @ 09:01:42
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Mari

Sv. hehe, ingen fara. Det kanske kommer fler gången =) Hur gick det ?!

Svar: Det gick bra! Vi drog in ca 69tusen! :D
Lindas träning

2013-03-24 @ 10:54:01
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0