Startar veckan med ben!

Idag var det dags för första benpasset efter sjukvilan, och det fick bli lite smygande då jag fortfarande är rädd om mitt knä - trots att jag inte har några känningar utav det i nuläget.
 
Däremot var jag fruktansvärt matt, troligtvis efter att ha kört igång med tre träningsdagar på raken (fjärde idag). Kroppen ber nog om lite vila nu, så det ska den få under morgondagen. Åter till passet så blev det av den anledningen inte så långt, men jag hann få med benspark, 45-graders benpress, utfallshopp i TRX samt vanliga viktade utfall i TRX, raka marklyft och till sist tåhävningar i smith. Mer än så ville inte kroppen prestera idag, och då får man helt enkelt lyssna. Blev alldeles vimmelkantig och det slog lock för öronen vid två tillfällen, så jag tror jag gjorde rätt i att bryta där. 
 
Viktade utfall i TRX! Det ser ut som jag lagt på mig lite buk när jag vilat - men det är bara linnet som korvat sig ;) (Och fjantig som jag är så var jag ju tvungen att nämna det, såklart! )
... och lite hopp! Härifrån tar man sats och skuttar. Skitjobbigt - men kul som tusan! :D

Kommentarer
Postat av: Mari

:) de där trx-banden har jag verkligen fått upp ögonen för =)

Svar: Ja, det är ett riktigt bra redskap! Man kan verkligen träna hela kroppen med hjälp av dedär linorna! :D
Lindas träning

2013-03-11 @ 21:43:53
URL: http://www.marriie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0