Dubbla vilodagar!

Detta har nog inte hänt på länge! 
 
Valde nämligen att ta två sammanhängande vilodagar denna vecka. Dels för qatt jag varit så otroligt trött i kroppen och dels för att jag har min slut-tenta på fredag och behöver sätta mig ner och plugga ordentligt nu de sista dagarna då dagarna denna vecka är fyllda med både praktik och seminarium. Puh! Det är stressigt att vara student, men nu har jag inte långt kvar till mållinjen! Då hoppas jag på att träningen kan få sig en ordentlig skjuts! 
 
Imorgon blir det dock tillbaka till gymmet igen, vilket jag redan längtar till såklart! Trots att jag själv valt att vila så får jag myror i brallan direkt när jag inte tränar! Lär vara extra peppad imorgon, med andra ord!!! :D
 
Bild från google
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0