Sumo-Linda!

Idag blev det en riktig långkörare på gymmet tillsammans med två glada vänner!
 
Ben stod på schemat, och jag hade lite nya ideer med mig - som vanligt ;) Förutom knäböjar, sumoböj, benpressar, vadhävningar och hip thrusts körde vi sumo-marklyft i säkert en halvtimme! Tror nog detta kan bli en favorit framöver, för det var en riktigt rolig övning! Jag marklyfter ju sällan eller aldrig (förutom raka), så dethär blir nog nyttigt för mig ;D
 

Fick ta det hela från början - lätta vikter och lite upp-pallrade vikter för att kunna göra hela övningen utan att tappa hållningen!
Kniiiiiiiipet i rumpan är tricket!
Till slut gick det hela vägen ner. Fortfarande lätt vikt dock, men det jobbar vi upp så fort tekniken sitter! Ingen ide att stressa! Viktigast är att lägga grunden så att man klarar av att utföra övningen korrekt och säkert när det blir tungt!
 
Riktigt mört blev det efter den långköraren, men det är härligt!!! 
 
Lyckades även klämma in ett bröst/tricepspass igår tillsammans med frugan, som jag verkligen känner av idag. Tycker nästan det är konstigt ibland att jag fortfarande får träningsvärk efter i stort sett varje pass - men det visar ju bara att jag pushar mig framåt hela tiden, och det är en jäkla kul känsla!!! 
 
Mitt fina sällskap!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Härligt med ett träningspass speciellt med lite nytt! :) Ha en fortsatt fin Lördag! :)

Svar: Ja men visst är det?! :D Tack detsamma! :)
You earn your body

2013-11-23 @ 15:27:14
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Belinda Breed

braa jobbat :D

Svar: Tack snälla!! :D
You earn your body

2013-11-23 @ 15:37:47
URL: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0