2timmarspass!

Igår blev det en riktig långkörare på gymmet!
 
Orsaken till det kan möjligtvis ha varit att vi var 4 st som skulle köra samma muskelgrupp, och det innebarlite längre vila mellan seten. Vill höll dock ett ganska bra tempo uppe och jag försökte hålla igång och superseta övningar så gott det gick, men då jag gärna ville vara med och visa och kolla teknik på mina små gymgröngölingar så blev det ändå några "långvilor". 
 
Ryggpass var det i alla fall som stod på schemat, och trots att chinsen gick rätt dåligt och jag var fokuserad på mina medgymmare så känner jag av det rejält i ryggen idag. Lite mer fokus lades även på biceps igår gentemot mina vanliga pass. Vidrig muskel att träna om ni frågar mig! När det väl tar stopp, ja då tar det stopp ordentligt, och det är ett helvete att pressa sig förbi det! Menmen, allt går som sagt med lite jävlaranamma!
 
Svartvit dam igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0