Förmiddagsträning hela helgen

Både fredag, lördag och söndag har inneburit förmiddagsträning för min del - något som jag för varje gång tycks ha glömt inte är för mig. Jag kommer aldrig riktigt igång såsom jag gör när jag tränar på kvällen! Har dock märkt att många föredrar motsatsen, men inte jag ;) 
 
Igår fick det blir ett stressat pass för bröst/triceps. Skulel åka till nyköping och hade 40 minuter på mig att klämma in gymmet på, varpå det fick gå riktigt fort. Körde inte mycket isolerat, utan försökte få in så mycket stora övningar som möjligt, däribland hantelpress och dips. Dipsen fick bli den övningen som tog längst tid och i flest set, bara för att jag vet att den mördar mina muskler snabbt och ordentligt!
 
 
Idag hade jag däremot all tid i världen på mig, och det såg jag till att utnyttja. Var på gymmet i ca två timmar, men första delen gick åt till att stretcha mina ben och värma upp axlarna riktigt ordentligt. Fick sällskap av både Johan & Alva och det om något borde ju ha puschat mig till att grisa! Dock var återigen mitt upplägg inte det smartaste, med tanke på att jag igår dipsade och axlarna därför var ganska trötta idag. Jag måste planera mina veckor bättre! Jag orkade därför inte riktigt så mycket som jag hade velat, men fick däremot till magövningarna bra, och det behövdes! Kunde faktiskt skymta magmusklerna igen - som faktiskt börjar gömma sig nu när jag äter så mycket. Men de kommer tillbaka sen när jag ändrar om kosten igen, och då ska de vara ännu mer svarvade än innan! Spännande! :)
 
 
Känner mig skapligt fluffig nu, men det hör till! 
Det har gått fort dock! är snart uppe vid mitt viktmål jag satt upp, så snart gäller det att tänka om för att försöka bibehålla den vikten!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är en sådan som absolut inte kan träna eller ens promenera innan frukost, så periodisk fasta skulle aldrig passa. Så jag tränar oftast på kvällarna jag med, om någonsin. Jag är ofta himla lat...

Svar: Nej det är samma här. Innan frukost är ingen höjdare! ;)Kvällsträning är det bästa! :D
Lindas träning

2013-10-14 @ 18:43:12
URL: http://successisajourney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0