Nu är det nära!!!

Ja, av morgonens vägning att döma ser det ut som att jag har haft en riktigt rolig helg! ;)
 
Nä, skämt åsido måste jag säga att jag inte ätit mer eller annorlunda än vanligt, och inte ens haft någon shitday (eg. cheatday, men jag tycker att shitday låter bättre då det i princip är det enda man äter - skit). Men, nu är det riktigt jäkla nära. 0,8 kg kvar - sen har jag äntligen nått min målvikt sedan långt tillbaka! Fasiken så härligt det känns! Nu får jag kötta på liiite extra framöver så att jag når upp dit och kan fira! 
 
Egentligen är jag inte alltför fixerad vid min vikt. Har hittills vägt mig vid de tillfällen jag stött på en våg, vilket kanske har blivit någon gång i halvåret. Nu blev det ganska spännande dock, då det ligger väldigt nära i tiden!
 
 
Inte konstigt att jag tycker det är tungt som tusan att köra kroppsviktsövningar nu (chins, dips etc)!! Jag väger ju i princip 5 kilo mer än vad jag gjorde i somras när de övningarna flöt på som bäst! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

KÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!! Det kirrar du lätt!

Svar: Jaaa hoppas!!
Lindas träning

2013-10-27 @ 11:57:00
Postat av: Anonym

Hur firas det då? Ännu ett gympass ;-)

Svar: Det är inte riktigt bestämt än ;D men garanterat är träning inblandat ;)
Lindas träning

2013-10-28 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0