Abstinens!

Igår VAR jag i alla fall på gymmet! Bara det gjorde mig på ganska fint humör, även om det inte blev mycket träning för min egen del! 
 
Hade instruktion först med en av mina klasskompisar och hennes vän som bokat mig, vilket var riktigt roligt. Jag är nog inte riktigt normal, men jag blir alltid lite extra nervös och vill göra extra bra ifrån mig när det är någon jag känner som bokat mig. Hur som helst så lät det som hon var nöjd, så då är jag det också ;)!
 
Under min tillgängligtimme på gymmet var det inte alltför mycket att göra, så jag körde några lätta axelövningar bara för att få känna att jag tränade lite i alla fall! Allt är bättre än inget i dethär läget kan jag tycka! Jag har ju egentligen grönt ljus på att träna sedan igår, men har så svårt att få till något ordentligt i träningsväg när jag jobbat, så idag får det första passet sedan i måndags bli av - och det ska bli ett grisigt sådant!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0